دو شنبه 30 فروردين 1395
ن : سهيلا آقايي كلشتري

ولادت حضرت علي (ع) روز پدر مبارك




دو شنبه 30 فروردين 1395
ن : سهيلا آقايي كلشتري

فرارسيدن ماه رجب المرجب مبارك

ولادت باسعادت امام محمد تقي (ع)«جوادالائمه » مبارك باد .




چهار شنبه 11 فروردين 1395
ن : سهيلا آقايي كلشتري

تولد حضرت فاطمه و روز زن مبارك

 




چهار شنبه 11 فروردين 1395
ن : سهيلا آقايي كلشتري

یام تبریک مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز:

مدیرکل مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز طی پیامی این مناسبت فرخنده را به کتابداران، مسئولین کتابخانه های عمومی، روسای ادارات و مسئولین ستادی استان تبری

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل والنهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال.
موسم بهار زیبنده ترین پاداش الهی به عالم هستی و نماد و جلوه گاه اراده باریتعالی در باز آفرینش طبیعت و شروع روح انگیز و تحول عظیم و بنیادین در احوال و قلوب است .


اینک که در آستانه حلول سال نو دفتر پر رمز و راز حیات هستی برگ دیگری می خورد و روح تازه ای در کالبد زمین می دمد با عرض تبریک و تهنیت، سالی سرشار از نور ایمان و امید، توام با بهروزی و پیروزی را در ظل توجهات قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود (عج) از آستان اقدس حضرت باری تعالی برای همه عزیزان آرزومندم وخدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.
سالی که گذشت، سال سراسر کار و تلاش در جهت نیل به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده در جهت توسعه و کیفی سازی جایگاه کتاب، کتابخوانی و کتابخانه های عمومی در سراسر استان گیلان بود و این مهم جز با همت عالی و نیت متعالی شما کتابداران و همه دست اندرکاران حوزه کتاخانه های عمومی استان امکانپذیر نبود و رسیدن به وضعیت مطلوب استان در شاخصهای مطالعه با تلاش همه شما همکاران پرتلاش همچنان ادامه خواهد داشت. لذا از همه شما همکاران خدوم و زحمتکش می خواهم در سال جدید با گامهایی استوارتر ، پشتکاری دو چندان و احساس مسئولیتی مضاعف دراجرای منویات مقام معظم رهبری و در جهت خدمت رسانی بهتر به مراجعین و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و رسیدن به قله های پیشرفت و ترقی واعتلای مجموعه کتابخانه های عمومی قدم بردارید .
در پایان با کمال خرسندی ، صمیمانه ترین شکوفه های شادباش و تبریکات خالصانه خود را نثار شما همکاران و خانواده گرامیتان می نمایم و از محضر حضرت دوست، سالی آکنده از نشاط، سعادت، سلامتی و سربلندی توام با خیر و برکت برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم .
امید است در سال جدید، همچون سنوات گذشته شاهد سربلندی و عظمت بیش از پیش ایران اسلامی در سایه وحدت، همدلی و با تلاش و کوشش همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
 
                                                         امیر محمدپور
                                                   مدیرکل کتابخانه های عمومی استان

 




چهار شنبه 11 فروردين 1395
ن : سهيلا آقايي كلشتري

سال نو مبارك

كتابخانه عمومي كلشتر سال خوب و خوشي رابراي همه عزيزان ايراني وخصوصا كلشتري آرزومند است .





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان كتابخانه عمومي روستاي كلشتر و آدرس keleshterlibrarypl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.